El día     24/11/17    a las     13:45 horas

Descripción

13:45hrs Actes conmemoratius del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència de Gènere. Dirigit a tots els i les alumnes de l’IES, excepte 2º Batx. lloc: pati.

Com bé sabeu, el dia 25 de novembre es condemna a tota la nostra societat la violència de gènere. És per això que divendres 24 de novembre de 2017 realitzarem una sèrie d’activitats denunciant que encara avui hi ha moltes dones que moren a mans de les seves parelles. Per això us detallaré l’ordre que seguirem. També dir-vos que a sisena hora es suspendran les classes per poder participar en aquestes activitats. L’ordre el detallo a continuació:

1) Minut de silenci per totes les víctimes.

2) Lectura d’un manifest escrit per la nostra alumna Lucía de 2n de Batx.

3) Ball organitzat pel nostre coreògraf i ballarí Javi.

4) Activitats diverses: lectura de poesia, pancartes presentades per l’alumnat que hagi realitzat algun treball (estaria bé que els tutors els acompanyessin) i un Rap de l’alumnat grecollatí.

5) Ball segon.

També dir-vos que en aula Clara Campoamor, hi ha una exposició titulada “Del morat al negre, violència de gènere a través de la premsa gràfica alacantina 1012-2016”, organitzada i cedida per la Universitat d’Alacant i l’Ajuntament d’Alacant. Estarà al nostre centre fins al dia 1 de desembre. Estaria molt bé que tot l’alumnat i professorat la visités.

Finalment, i com a gest, podríem portar una peça de color violeta o negra.

VIDEO REALITZAT PER ALUMNES DE L’IES LAS LOMAS AMB LA PROFESSORA D’EDUCACIÓ PLÀSTICA SOBRE VIOLÈNCIA DE GÈNERE