El día     17/02/22    a las     09:00 horas

Departamento:  Biologia i Geologia

Els alumnes de 1r de batxillerat han visitat les instal·lacions de la UMH al seu campus de Sant Joan d’Alacant. Allí van accedir a la Sala de Disseccions, a l’edifici Severo Ochoa on, acompanyats per tècnics en Anatomia Patològica, van fer l’observació d’exemplars reals d’organismes complets i diferents estructures de l’anatomia humana.

Posteriorment, en una aula de Física Aplicada, van fer diferents experiments sobre equilibri en el cos humà, relacionats amb el grau en Fisioteràpia. Després d’esmorzar a l’edifici Francisco Javier Balmis, els van mostrar les instal·lacions de l’edifici Marie Curie, de la Facultat de Farmàcia. Allí els van ensenyar un habitatge adaptat, treball del grau de Teràpia Ocupacional.

Finalment, de tornada al Severo Ochoa, els van donar informació sobre tots els graus que poden cursar a la UMH, i les seues notes de tall i els van obsequiar amb una samarreta.

Una gran oportunitat perquè els alumnes de batxillerat del nostre centre coneguen de primera mà les instal·lacions i l’ambient universitari.