El día     05/05/20

Descripción

L’accés a la Formació Professional pot realitzar-se de 2 formes clarament diferenciades:

• Una, l’accés directe, si es tenen els requisits acadèmics necessaris.
  • Una altra, l’accés a través d’una prova, si no es reunixen els requisits acadèmics.

Per a l’alumnat que no reunix els requisits acadèmics d’accés directe, la legislació vigent establix la possibilitat d’accedir a la Formació Professional sempre que, a través d’una prova regulada per les Administracions Educatives, l’aspirant demostre tindre la preparació suficient per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.

Calendari Proves d’Accés 2020

INSCRIPCIÓ (del 25 al 29 de maig 2020)

• SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau superior.
  • Publicació llistats d’alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 10 de juny de 2020
  • Publicació llistats provisionals d’admesos: 10 de juny de 2020
  • Publicació llistats definitius d’admesos i exclosos: 19 de juny de 2020
  • PROVES GRAU MITJÀ I SUPERIOR: l’1 i 2 de juliol 2020
  • PROVES GRAU SUPERIOR: l’1 i 2 de juliol 2020
  • Publicació llistats provisionals qualificacions prova grau mitjà: 6 de juliol de 2020
  • Publicació llistats provisionals qualificacions prova grau superior: 6 de juliol de 2020
  • Termini de lliurament documentació justificativa prova grau mitjà i grau superior: del 18 de maig al 8 de juliol de 2020, tots dos inclusivament.
  • Publicació llistats definitivus qualificacions i lliurament de certificats prova grau mitjà i superior: 10 de juliol de 2020

ORDRE QUE REGULA LES PROVES D’ACCÉS

TOTA LA INFORMACIÓ AL WEB DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ:

PER A QUALSEVOL DUBTE, CONTACTEU AMB EL CENTRE A TRAVÉS DEL CORREU ELECTRÒNIC : 03014460@gva.es