El día     13/02/20    a las     11:15 horas

Departamento:  Valencià. Llengua i Literatura

L’alumnat de l’IES Las Lomas d’Alacant ha participat en la celebració  del Día Mundial de la Ràdio que organitza la UNESCO, en la modalidad Collage de Llengües. Enguany, la UNESCO ha dedicat la celebració a la diversidad ja que reconeix el poder que té la radio per a reflectir i promoure la diversidad en totes les seres formes. Així, alumnos del centre han volgut felicitar este dia tan especial en valencià, castellà, anglés, francés, quítxua, àrab i búlgar.  La celebració del Dia Mundial de la Ràdio tots  els 13 de febrer ho va establir l’ONU en l’año 2011, com a commemoració de la creació de Ràdio de les Nacions Unides en 1946. L’objetiu d’aquesta celebració és destacar la importància social de la ràdio. Este mitjà, segons l’ ONU, és essencial a l’hora de transmetre informació i crear opinió entre la població.