El día     30/01/20    a las     12:30 horas

Departamento:  Valencià. Llengua i Literatura

QUE NO PARE LA MÚSICA!!

El Diluvi ha estat en l’IES Las Lomas. L’alumnat de 4t d’ESO, amb la seua professora de Valencià Irene Navarro, han tingut l’oportunitat d’entrevistar al grup de música el Diluvi, un dia abans de donar l’últim concert de la gira a la ciutat d’Alacant. Acaben de rebre el Premi Ovidi al milord disc de mestissatge, en un moment en què la música en valencià viu un gran moment. Flora, Andreu i Txus estan preparant ja la próxima gira, que els portarà fins Llatinoamèria. L’alumnat de 1r F, que van guanyar el Concurs de Cors de l’IES Las Lomas amb la cançó Alegria, del Diluvi, han volgut estar també presents I conéixer-los en directe.
Estem d’enhorabona!! Estem molt agraïts que hagen volgut compartir amb nosaltres el seu temps tan valuós.
Sort per eixes terres!!