El día     03/12/20

Descripción

IES Las Lomas ha estat guardonat amb el primer accèssit del premi nacional de ràdios escolars «Gonzalo Estefanía» en la seua segona edició amb el programa «Testimonis de Pau», un reconeixement al treball de professors i alumnes. El jurat justifica el premi:

porque la radio, en este caso, sirve de punto de encuentro con otras realidades vividas por personas ajenas a nuestro mundo y nuestro modo de vivir, refugiados latinoamericanos que cuentan, con crudeza, su vida, a unos estudiantes que permanecen muy atentos a sus palabras. La radio demuestra en este caso su incuestionable alto valor pedagógico como instrumento para ampliar las miras de nuestros estudiantes”.

ENLLAÇ AL WEB DEL PREMI

La responsable del projecte, Esther Pérez Femenía, va representar al centre educatiu a la cerimonia on line de lliurament de premis que va tindre lloc dijous 3 de desembre a les 17 h. La nostra companya va destacar el treball de tot l’alumnat del centre i la participació activa en aquest programa de la professora Mamen Mira Ventura i d’altres companyes com Irene Navarro Miquel, així com tot el professorat implicat en el projecte de ràdio escolar.

Ací teniu l’enllaç al programa «TESTIMONIS DE PAU»