El día     24/11/21    a las     00:00 horas

Departamento:  Tecnologia

l’IES Las Lomas ha volgut reivindicar la importància del 25 de Novembre, Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència de Gènere. L’alumnat de 4t d’ESO, amb l’ajuda de les professores de Tecnología, Maria Vallet i Ma Carmen Ronda, han parlat amb Soraya y Roberto, dos agents de la UFAM d’Alacant, la Unitat Policial especializada en la lluita contra esta xacra. També s’ha comptat amb els testimonis de dos jóvens que han patit violència per part de les seues parelles i han decidit trencar el silenci.  Un acte d’heroisme, tan necessari hui en dia. L’alumnat ha elaborat  també cartells i unes publicaciones per tal de difondre per les xarxes socials anomenades «píndoles contra la violència de gènere» per tal de què arribe al major nombre d’adolescents possible. .
Tot, en Radio Las Lomas. Esperem que vos agrade.
Com sempre, amb molt d’amor!

Episodi 1: Parlant amb agents de l’UFAM

Episodi 2: Conversant amb víctimes de violència masclista