El día     29/11/17    a las     10:00 horas

Departamento:  Familia Professional Fusta i Moble

Dimecres 29 de novembre de 2017 vistarem IFA per veure el concurs Skills 2017/18 de la Comunitat Valenciana.

D’aquesta visita hem eixit contents tant els alumnes com els professors. Hem pogut conèixer diferents estudis de Cicles Formatius i, sobretot, els relacionats amb els nostres: Fusteria i ebenisteria. És curiós que ja alguns alumnes i alumnes feien plans sobre quina modalitat de Formació Professional escollir quan acaben els seus estudis al nostre centre.

Ha estat interessant ja que hem pogut observar de primera mà com treballen els alumnes d’altres centres tant en fusteria com en ebenisteria. L’objectiu és analitzar com funciona tot perquè en properes edicions puguem competir amb el nostre alumnat.

Aquest concurs es celebra bianualment, per la qual cosa esperem estar a la propera edició. A més, està subvencionat per la qual cosa és una bona oportunitat per aprofitar. També, hem contactat amb professors del sector i amb l’expert de les nostres modalitats perquè ens tinguin en compte per al pròxim concurs.