L’IES Las Lomas, i amb  l’activa participació del Departament de Llengua i Literatura Valenciana, ve desenvolupant una estreta col·laboració amb els nostres amics de Ràdio Comunitària Juan XXIII. Gràcies a això els i les nostres alumnes viuen una experiència comunicativa única que els permet millorar les seves competències bàsiques al mateix temps que es diverteixen.
A més, alguns s’estan incorporant com a col·laboradors habituals de Ràdio Comunitària Juan XXIII i qui sap si algun dia arribaran a ser professionals del mitjà.

ÚLTIM PROGRAMA GRAVAT (8 MARÇ 2017)

PROGRAMA IES LAS LOMAS. ESPECIAL DIA DE LA DONA 2017

ENTREVISTES A PROFESSORES DEL CENTRE EDUCATIU

LES DONES A LA CIÈNCIA

LES DONES A LA LITERATURA

HISTÒRIC DE LES GRAVACIONS

PROGRAMA PROBATURAS. LA INVASIÓ DE L’IES LES LLOMES. 18 de Març de 2010

Però ha estat una invasió pacífica.I fins i tot ens ha agradat.
A més, han fet sortir victorios@s del primer enfrontament al mitjà radiofònic…

Més enllà de metàfores bel·ligerants us expliquem què és el que ha passat:
A través de Susana, la professora de música de l’Institut d’Ensenyament Secundari de las Lomas, rebem la visita de diversos grups d’alumnes que van a tenir la seva primera experiència radiofònica en Ràdio Juan XXIII, la ràdio de totes, tots. Diversitat de temes, de veus, de maneres de fer…Si voleu saber què temes li preocupen als joves del barri, aquí teniu una manera més de saber-ho.

Aquí us deixem les visites per grups:

El segon lliurament de les visites de l’IES Las Lomas a través de la matèria de música… ens serveix per reflexionar, per expressar-nos, per opinar, per crear consciència, per perdre la vergonya, per practicar l’expressió oral, per gaudir…què més es pot demanar a una probatura?

PROGRAMA EXPRÍMETE 36 DES DE L’IES LAS LOMAS. 24 de Gener de 2012

En directe des de l’IES Las Lomas. Tota l’actualitat del centre educatiu del nostre barri.

PROGRAMA IES LAS LOMAS I XAVI SARRIÀ (OBRINT PAS). 20 de Juny de 2012

Visita sorpresa, de la mà d’un grup de xavals de l’IES Las Lomas, d’aquest escriptor i cantant valencià que està de visita pel nostre barri amb motiu de la lectura d’un dels seus llibres en l’institut. I atenció a l’equip de locutores….

PROGRAMA DIA INTERNACIONAL DE LA DONA. 9 de Març de 2013

Programa especial realitzat el dia 8 de Març a l’IES Las Lomas del barri Juan XXIII, amb motiu del dia mundial de la dona. Conduit per Gato Molina iacompanyat per Sonia, Alex, Jose, i part de l’equip de la ràdio, com Laura, Alfonso, Adri i Agus. Contem amb l’actuació i participació en directe de Ines Saavedra i “La Popi”. A més de la col.laboració de l’alumnat y profesorat de l’IES.

PROGRAMA PROBATURAS. IES LAS LOMAS: PREVENCIÓ DE L’ABSENTISME ESCOLAR. 6 de Maig de 2013

Probatura realitzada el Dijous 2 de Maig en Ràdio Juan XXII on ens visiten joves de l’IES Las Lomas.

PROGRAMA PROBATURAS. IES LAS LOMAS: PAE. 23 d’Octubre de 2013

PROGRAMA IES LAS LOMAS I SOSTENIBILITAT. 11 de Desembre de 2013

Els alumnes de l’IES Las Lomas d’Alacant ens conten què és la sostenibilitat i que recomanacions podem seguir per a millorar el nostre entorn.

Aquesta activitat ha sigut preparada pels alumnes de 3er de la ESO i de 1er de BATX.

PROGRAMA PCPI TEXTIL IES LAS LOMAS. 17 de Febrer de 2014

Les xiques del PQPI Tèxtil de l’IES Las Lomas d’Alacant visiten Ràdio Juan XXIII. En aquest podcast podràs escoltar música en directe i les vivències de les noies al barri Juan XXIII.

PROGRAMA PROPOSTES PER A MILLORAR EL NOSTRE BARRI, AMB ALUMNES DE 1er C. 14 d’Abril de 2014

La classe de 1er C amb el departament de valencià de l’IES Las Lomas d’Alacant, ha preparat un programa especial sobre propostes per a millorar el nostre barri, Juan XXIII. Instal·lacions esportives i un centre cultural.

PROGRAMA MÚSICA DE LLENGÜES MINORITÀRIES. 15 d’Abril de 2014

PROGRAMA VARIETAT. 4t C IES LAS LOMAS. 15 d’Abril de 2014

La classe de 4t A amb el departament de valencià de l’IES Las Lomas d’Alacant, ha preparat un programa especial amb diversos continguts.

PROGRAMA CULTURES A LA NOSTRA CLASSE DE 3er C. 15 d’Abril de 2014

La classe de 3r C amb el departament de valencià de l’IES Las Lomas d’Alacant ha preparat un programa especial sobre les diverses cultures que conviuen en la seua classe.

Presentació del programa 3r A. Les Falles de València.

PROGRAMA DIA INTERNACIONAL DEL POBLE GITANO. 23 d’Abril de 2014

En commemoració del dia internacional del PoblE Gitano, les alumnes del PCPI de Tèxtil de l’IES Las Lomas d’Alacant, han preparat un enregistrament sobre les tradicions i costums gitanes, i sobre la vida al barri en el qual resideixen, Juan XXIII.

PROGRAMA CULTURA I FESTES DE LA COMUNITAT. 11 de Març de 2015

L’alumnat de l’IES Las Lomas d’Alacant juntament amb el seu departament de valencià, han preparat diversos programes de ràdio i entrevistes dedicats a la cultura i les festes de la Comunitat Valenciana.
Esperem que el disfruteu!

Presentació del programa 3r A. Les Falles de València.

Entrevista a Juan Bautista Roselló. Alcalde de Benissa i Diputat de Cultura de la provincia d’Alacant.

Presentació 2n A i B. Les festes de la Magdalena.

2n Bat – Les fogueres de la nit de Sant Joan.

4t ESO – Moros i Cristians.

Encara que cultura i festes ha sigut el tema central d’aquests dies, no oblidem el 8 de Març, Dia de la Dona Treballadora. Entrevista a la directora de l’IES Las Lomas Ana Rodríguez.

La festa de la Santa Faç – 2n C.

1r Bat – Entrevista a Pedro Abad. Responsable del Cicle Formatiu Superior d’Artista faller i construcció d’escenografies.

Entrevista a Andrés Lloréns, encarregat entre altres, de la Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Alacant.

PROGRAMA PROBATURAS. IES LAS LOMAS. 15 MARÇ 2016

L’alumnat de l’IES Las Lomas d’Alacant juntament amb el seu departament de valencià, han visitat la nostra ràdio.

Ací teniu la seua primera experiència radiofònica.

PROGRAMA IES LAS LOMAS. ESPECIAL ESPORTS

Contacte: